WAT MAAK IK?

LIV outdoor

vertaling businessmodel naar brand identity | concept | huisstijl | website van concept - interactiemodel tot visual design | social media | CMS | 

 

LIV-outdoor, een start-up in kampeer- en outdoorartikelen. Van dag één betrokken geweest om de omni-channel strategie te bepalen, te analyseren en uit te zetten naar een consistente winkelervaring via alle communicatie- en verkoopkanalen. Ik was verantwoordelijk voor de vertaalslag van data naar usability en naar de businesscase. Daarbij was ik ook verantwoordelijk voor de complete vormgeving, communicatie en was de procesbewaker van de huisstijl.

Soilera

brand indentity | concept | huisstijl | ontwerp plattegronden | website van concept - interactiemodel tot visual design | CMS |

 

Soilera is een tentenmerk dat voor LIV-outdoor ontwikkeld is , Hierin was alleen de naam bekend en verder heb ik het hele proces van concept tot eindresultaat gerealiseerd.

Responsive website, logo ontwerp voor de tenten, tassen, labelkaarten, opzetinstructies,  plattegronden tot zelfs de foto's van de tenten bewerken.

Vrijbuiter

responsive website van concept - interactiemodel tot visual design | content strategy | huisstijl | social media | positionering | conversie optimalisatie | animated webbanner | CMS |

 

Binnen de afdeling e-commerce van Vrijbuiter was ik verantwoordelijk voor het visuele ontwerp van de website en de interactiemodellen. Daarnaast hield ik dagelijks via het CMS de website up-to-date.

 

De belangrijkste doelstellingen van mijn werk waren het zo goed mogelijk presenteren van ons aanbod via het internet en het optimaliseren van de gebruikersvriendelijkheid om een zo hoog mogelijke website conversie te behalen. Dankzij data gedreven feedback van AB-testing en gebruikersonderzoeken.

Naast het vormgeven van de site, verzorgde ik de nieuwsbrieven, dacht mee over campagnes en ontwierp flashbanners voor affiliate websites.

Somfy

drukwerk | ontwerp | huisstijl | dtp | animated webbanners |

 

 Voor Somfy, een wereldmarktleider in deur- en raamautomatisering, verzorg ik print en online materialen.

Binnen de huisstijl blijven werken, erg op detail en vaak in 7 verschillende talen.

Lebara Mobile

abri | ontwerp | drukwerk | huisstijl | video | winkelaankleding | animated webbanners |

 

Ik was daar werkzaam als allround ontwerper van al het reclamemateriaal voor de Nederlandse markt en verzorgde alle online en offline communicatie uitingen.

 

In de periode dat ik daar werkte, werd de huisstijl ook aangepast. Hierin was ik verantwoordelijk om het concept huisstijl te vertalen naar een praktische invulling. Bovendien was ik betrokken bij het opzetten van een huisstijlbank, zodat partners van Lebara gemakkelijk logo’s konden downloaden. Daarnaast heb ik animaties gemaakt voor reclamespots voor diverse satelliet zenders. Ook heb ik webbanners en landing pages ontworpen voor diverse campagnes.

 

Voor Chippie, een side brand van Lebara, hab ik de gehele huisstijl ge-rebrand en was ik verantwoordelijk voor de website, webbanners, POS materialen, verpakkingen en de aankleding van de winkels.

TunFun

drukwerk | concept | huisstijl | posters | flyers |

 

TunFun is een kinderspeelpaleis in Amsterdam, waar ik vooral flyers en posters voor ontwerp,  op basis van hun huisstijl.

KDV Fleurig

advertentie | concept | huisstijl | posters |

 

Voor kinderdagverblijf Fleurig verzorg ik hun drukwerk zoals advertenties, poster en flyers.

Aidsfonds

concept | ontwerp | huisstijl | brand identity |

 

Voor het Aidsfonds een stratagieverslag 2014-2015 ontworpen en drukklaar gemaakt, inclusief tabellen opmaak.

Kyzomba Domingo

concept | ontwerp | drukwerk | social media |

 

Voor Kyzomba Domingo, flyers, entreekaarten en rolbanners ontworpen voor feesten die zij georganiseerd hebben. Iedere maand weer een ander feest met veel vrijheid voor creatief ontwerp.

Logo's

concept | ontwerp | huisstijl | brand identity |

 

Een kleine greep uit wat logo's die ik de laatste tijd ontwikkeld heb voor uiteenlopende bedrijven..

IK WERK O.A. VOOR: